عشـق مانند نواختن پیانو است …
ابتدا باید نواختن رو بر اساس قواعد یاد بگیری …
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی …



نظرات شما عزیزان:

محمدسام
ساعت19:50---1 فروردين 1392
سلام وب زیبایی داری شما یه با برای من نظر گذاشتین ولی اون موقع وبتون پیدا نمیشد که لینکش کنم من لینکتون میکنم یسریم به من بزنید منتظرتونم.پاسخ:مرسی دوست خوبم.بهت سر میزنم.

علی
ساعت22:40---29 اسفند 1391
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند



سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین

قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند



یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند



آنچه از رفتنت آمد به سرم را فردا

مردم از خواندن این تذکره ها می فهمند



نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا

قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند

سلام وب قشنگی داری اگه دوست داشتید یه سری هم به وب من بزنیدپاسخ:سلام ممنون.حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,

] [ 23:22 ] [ mahsa ]

[ ]

عشـق مانند نواختن پیانو است …
ابتدا باید نواختن رو بر اساس قواعد یاد بگیری …
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی …



نظرات شما عزیزان:

محمدسام
ساعت19:50---1 فروردين 1392
سلام وب زیبایی داری شما یه با برای من نظر گذاشتین ولی اون موقع وبتون پیدا نمیشد که لینکش کنم من لینکتون میکنم یسریم به من بزنید منتظرتونم.پاسخ:مرسی دوست خوبم.بهت سر میزنم.

علی
ساعت22:40---29 اسفند 1391
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند



سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین

قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند



یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند



آنچه از رفتنت آمد به سرم را فردا

مردم از خواندن این تذکره ها می فهمند



نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا

قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند

سلام وب قشنگی داری اگه دوست داشتید یه سری هم به وب من بزنیدپاسخ:سلام ممنون.حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,

] [ 23:22 ] [ mahsa ]

[ ]

عشـق مانند نواختن پیانو است …
ابتدا باید نواختن رو بر اساس قواعد یاد بگیری …
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی …



نظرات شما عزیزان:

محمدسام
ساعت19:50---1 فروردين 1392
سلام وب زیبایی داری شما یه با برای من نظر گذاشتین ولی اون موقع وبتون پیدا نمیشد که لینکش کنم من لینکتون میکنم یسریم به من بزنید منتظرتونم.پاسخ:مرسی دوست خوبم.بهت سر میزنم.

علی
ساعت22:40---29 اسفند 1391
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند



سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین

قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند



یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند



آنچه از رفتنت آمد به سرم را فردا

مردم از خواندن این تذکره ها می فهمند



نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا

قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند

سلام وب قشنگی داری اگه دوست داشتید یه سری هم به وب من بزنیدپاسخ:سلام ممنون.حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,

] [ 23:22 ] [ mahsa ]

[ ]