چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے .....



نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت0:47---12 تير 1392
سلام مهسا خانم وبلاگ قشنگی داری.

من واسه چند بخش عاشقانه های سایتم نیاز به یه همکار دارم.

اگه هستی بیا به چت روم سایتم تا راجع بهش حرف بزنیم

http://persia2download.chata.ir/
پاسخ:سلام پویا جان خیلی ممنون. متاسفم نمیتونم این پیشنهادتو قبول کنم.یکم سرم شلوغه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 1:44 ] [ mahsa ]

[ ]

چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے .....



نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت0:47---12 تير 1392
سلام مهسا خانم وبلاگ قشنگی داری.

من واسه چند بخش عاشقانه های سایتم نیاز به یه همکار دارم.

اگه هستی بیا به چت روم سایتم تا راجع بهش حرف بزنیم

http://persia2download.chata.ir/
پاسخ:سلام پویا جان خیلی ممنون. متاسفم نمیتونم این پیشنهادتو قبول کنم.یکم سرم شلوغه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 1:44 ] [ mahsa ]

[ ]

چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے .....



نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت0:47---12 تير 1392
سلام مهسا خانم وبلاگ قشنگی داری.

من واسه چند بخش عاشقانه های سایتم نیاز به یه همکار دارم.

اگه هستی بیا به چت روم سایتم تا راجع بهش حرف بزنیم

http://persia2download.chata.ir/
پاسخ:سلام پویا جان خیلی ممنون. متاسفم نمیتونم این پیشنهادتو قبول کنم.یکم سرم شلوغه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 1:44 ] [ mahsa ]

[ ]